Monday, April 2, 2012

my baby arissa..

lama tak update blog...
since bergelar mama ni...byk yg perlu dilakukan...

tp aku redha & pasrah bukan senang utk menjadi ibu yg terbaik utk anakku ni..
tp aku akan cuba selagi aku masih bernafas...

inilah dia my lovely arissa...


walaupun dia dilahir secara czer tp sakit nya tetap berada dalam ingatan ku..
aku solute kepada wanita diluar sana yg boleh melahirkan anak yg sungguh ramai..

hidup ni kdg2 tak sentiasa ceria seperti yg kita harapkan...
kdg2 kita berada diatas dan kdg2 kita akan berada di bawah..
itulah dinamakan roda kehidupan..

tp apa yang aku pasti, sharp pukul 5 aku tak sabar nak balik untuk menatap wajah arissa..kerana....
wajah itu yg mampu buatku tenang dan tersenyum melihat gelagat nya...
walaupun masalah yg melanda dalam hidupku ni sememangnya amat berat utk dipikul,

biarlah org nak kata aku pentingkan diri sendiri..
biarlah org nak kata aku ni jahat..
biarlah org nak kata aku ni itu aku ni ini..
tp yg pastinya apa yg berlaku kali ini susah untuk aku lupakan....

aku akan pasrah dan biarkan ia berlalu mengikut masa dan sekiranya takdir ku telah ditetapkan oleh-Nya..aku terima...

amin..

No comments: