Friday, March 28, 2014

aku nk kurus..dgn shaklee

Assalamualaikum

Aku tau semua wanita di dunia ini nak nampak cantik langsing..
utk yg si isteri nak nampak cantik langsing depan si suami...dpt pahala beb!

utk yg single mingle tu nak nampak cantik langsing utk mencari calon suami...betul tak? betul tak? hahahah

hakak deja pon pernah melalui gak...ehem ehem
aku ni secara jujur badan mmg cepat naik..so skrg dah beranak 2 aku on off 70-75kg
so aku tak nak gemuk!!!!

mcm2 dah aku cuba ubat2 yg utk menguruskan badan...
dan yg terkini aku mencuba shaklee...

bos aku dia ahli shaklee...so aku pon minta consultation dia..disebabkan aku tgk ramai jek yg makan shaklee ni turun badan
so, i pon nak try...

hari ini secara rasminya aku start makan shaklee...
aku ambik set bajet jek...al maklum lah nak pakai $$$ utk travel ke china..yeahhh!!!
sabar sabar itu nnt deja citer next post okay...

cara makan yg diberitahu:-

1. Lecithin - 2 biji selepas makan berat (bfast/lunch/dinner) - so 6 biji sehari
2. Herba-lax - 4 biji selepas makan malam (ini utk pembuangan pada hari esok)

so, kita tgk 2 3 bulan mcmana, deja susut ke tak susut...

adiossss.....

Thank you for reading this entry !



No comments: